Some of the data collected by this provider is for the purposes of personalization and measuring advertising effectiveness.
Nepoužíváme cookies tohoto typu
Nepoužíváme cookies tohoto typu
Some of the data collected by this provider is for the purposes of personalization and measuring advertising effectiveness.
Nepoužíváme cookies tohoto typu
Spolupráce s firmou SVTECH je rozsáhlá a trvá již několik let. Jedná se o českou společnost, která je špičkou v oblasti
elektroinstalací. Daří se jí prosadit i v zahraničí a do svého portfolia přidala ještě populární fotovoltaiku.
Začátek spolupráce byl postaven na výrobě různých reklamních panelů, desek, PVC bannerů a tiskovin letáky, vizitky apod.
Na dalším společném setkání jsme se zaměřili na jejich firemní web. Od společnosti jsme dostali požadavek na prozkoumání jejich webové prezentace a následně na navržení pár drobných úprav. Ani této firmě se nevyhnul moderní trend, kterým je nedostatek kvalifikovaných pracovních sil. A všechny tyto informace měly jednu webovou stránku, která byla přehlcená a pro zákazníky i nepřehledná.
Výsledkem jsou 4 nové weby:
https://www.sv-tech.eu/
https://www.svtech-solar.cz/
https://www.svtech-kariera.cz/
https://www.sv-tech.de/
Náš specialista z oddělení online marketingu navrhl rozdělení původního centrálního webu na dílčí části. Po komunikaci s klientem jsme se tedy rozhodli řešit každou problematiku zvlášť. Klient měl s danou skupinou jiný záměr a jiný může být i cílový okruh uživatelů, kterým chceme díky PPC kampaním společnost představit. Rozdělení jednotlivých skupin je dobré i v rámci SEO (optimalizace pro vyhledávače) a také snadněji můžeme z Analytics vyčíst, kde je problém a jak jej napravit.
Rozdělení na jednotlivé weby se ukázalo výhodné již po měsíci používání. PPC kampaně jsme na kariéře nastavili natolik dobře, že poptávka převýšila nabídku.
Všechny weby jsme zvládli v rekordním čase 2 měsíců a u všech samozřejmě dodrželi i jednotný design, aby hned každý věděl odkud vítr fouká. A třešnička na dortu je jednoduchý redakční systém, který si pochvaluje i majitel společnosti. Pro nás je to právě toto největší odměna, když je spokojen majitel. :)
Snažíme se našim partnerům poskytovat maximální servis ve všech našich službách, tak přišly na řadu polepy firemních aut (Fabia a Transporter).
K novému webu jsme stylem navrhli nové vizitky.
Nedílnou součástí spolupráce je i propagace společnosti formou originálního billboardu a tak návrh na BB plakát byl jasnou volnou, jak se zviditelnit v oblasti fotovoltaických panelů s dotací.
Pavel Formánek
obchodní ředitel