Some of the data collected by this provider is for the purposes of personalization and measuring advertising effectiveness.
Nepoužíváme cookies tohoto typu
Nepoužíváme cookies tohoto typu
Some of the data collected by this provider is for the purposes of personalization and measuring advertising effectiveness.
Nepoužíváme cookies tohoto typu
1. 6. 2023 jsme dokázali, že za podpory zaměstnanců a vedení společnosti dokážeme i na recyklačním dvoře uspořádat jedinečný family day. Bavili se malí i velcí, podívejte se na fotky, které vám celý den přiblíží.
S Recyclingem spolupracujeme několik let, co vše jsme spoleně již vytvořili, se můžete podívat v krátké referenci www.reklamka.cz/reference/nase-spoluprace-s-recyclingem, také jsme již pořádali otevření nové recyklační linky, o tomto eventu si přečtěte zde www.reklamka.cz/reference/predstaveni-nove-vyrobni-linky-pro-recycling
Každý event má svůj vývoj a nejinak tomu bylo i u akce konané 1.6. ve Vysokém Mýtě, kde se konal Firemní den firem skupiny RKO Group, který jsme zajišťovali po produkční stránce.
Jelikož jsme pro společnost Recycling - kovové odpady a.s., která je součástí skupiny RKO Group, v minulých letech realizovali již dvě akce, byli jsme osloveni i nyní, abychom pomohli s přípravou a tématikou celého dne.
Protože termín akce byl stanoven na 1.6., připravili jsme celý koncept jako dětský den. Tomu odpovídala náplň – soutěže pro děti, program na pódiu jak pro nejmenší, tak i ty lehce odrostlé, pár sportovních disciplín, občerstvení, ale samozřejmě jsme nemohli zapomenout i na dospělé.
Po pár konzultacích ale došlo ke změně, kdy se změnil ráz akce na Family day RKO Group. Skupina RKO byla oficiálně založena až v roce 2021, a proto se rozhodlo, že je potřeba blíže poznat zaměření ostatních společností a poznat i kolegy z jiných firem. A hlavně – zaměstnanci mohli pozvat své rodinné příslušníky, aby viděli místo jejich práce, kam se běžně nedostanou. Sednou si do strojů, kam se člověk normálně nepodívá.
Kus práce odvedla marketingová pracovnice, která měla na starost interní komunikaci k jednotlivým firmám a domlouvala, co kdo ukáže, připraví. Na nás zbyla ta produkční část – připravit sezení pro 450 lidí, zajistit stany pro vystavovatele a partnery, natažení elektriky, přípravu mobilních toalet, odpadkových košů a také 200m plotového systému, aby byla zajištěna bezpečnost přítomných. Samozřejmě jsme na místo dodali i hostesky, které měly na starost přivítání a evidenci hostů, pořadatele pro zajištění hladkého průběhu parkování. A jelikož na podobné akci nesmí chybět malování na obličej pro přítomné děti, tak jsme zajistili i to a k tomu jako doplněk upomínkové předměty – křídy a skládací frisbee.
Celá akce se opět odehrávala ve velmi pohodové atmosféře a maximálně splnila svůj účel.
Pavel Formánek
obchodní ředitel