Some of the data collected by this provider is for the purposes of personalization and measuring advertising effectiveness.
Nepoužíváme cookies tohoto typu
Nepoužíváme cookies tohoto typu
Some of the data collected by this provider is for the purposes of personalization and measuring advertising effectiveness.
Nepoužíváme cookies tohoto typu
Společnost OFTEX dala reklamním polepům vozů MHD úplně nový rozměr. Svůj zrak si díky jejich návrhu můžete jednoduše otestovat, aniž byste museli chodit do oční ordinace.
Takto kreativní grafiku jste s nějvětší pravděpodobností ještě na voze MHD nevidělii. Na základě konceptu ze strany OFTEXU naši grafici dotvořili tento ambiciózní projekt až do funkčního cíle, který zaujme cestující a kolemjdoucí.
Kromě tradičního reklamního sdělení byl do návrhu začleněn i vizuální test kvality zraku. Tento test má za cíl podnítit cestující k pravidelnému prověřování svého zraku, a koho jiného navštívit než právě OFTEX...
Aby byl tento úžasný nápad použitelný i reálně a oční text opravdu fungoval, vytiskli jsme spoustu vzorků a grafici s tiskaři ladili barevnost k dokonalosti. Jako třešničkou na dortu je bezchybné zpracování jednoho celopolepu a jednoho částečného polepu vozu MHD.
A jak je na tom Váš zrak? Stačí vyrazit do Pardubic a bezplatně ho otestovat, díky jedinečnému konceptu, který naši šikovní zaměstnanci uvedli o reality.
Jakub Vágner
reklamní poradce